Jumaat, 29 Julai 2011

Bola...Bola...Bola....

Pagi ni kita sarapan halwa telinga ngan bola erk...pagi2 dah dengar citer bola...selepas solat Subuh pagi tadi n siap2 nak pergi kerja...hubby dah siap membebel pasal bola dah.  Aku masuk jer citer tur.  Sebelum tur nak citer...hubby aku dapat tiket Grandstand percuma..kawan dia bagi...1 jer.  Petang tur balik kejer...hubby macam lipas kudung bawak motor...member dah tunggu depan RHB nak pergi Stadium..yang member dia tur tak ada tiket lagi..bajet nak beli kat ulat tiket lah...tapi haram...biler sampai stadium...mak aiiii...ramainya orang...ulat tiket pun tak nampak...ntah2 dah masuk dalam tanah..jadi ulat tanah...ulat tiket ni jahat...beli tiket banyak2...pas tur jual mahal giler baban...rupa2nya hubby ni pun nak beli tiket biasa jer...tak nak tiket grandstand tur...dia dah jual kat tempat kejer lagi...RM30 jer...padahal kalau betul punya tiket..RM50 regernya..tak per ler dapat pun free jer...NOT FOR SALE...aku ngan anak2 kat umah ingat dia dah masuk stadium dah..bila call... hubby bagitau dia tak jadi tengok kat stadium...tengok kat Dataran Merdeka ngan kawan2 dia.  Aku ngan anak2 jerlah tengok kat umah....Angah cam biasalah...belum separuh masa dah lena diulit intan...tinggal Along ngan Ikah jer teman aku tengok bola.  Nak jerit kuat2 karang...takut orang sebelah dengar.  Sebab rumah sebelah tak dengar suara pun tengok bola...kalau ada hubby leh gak menjerit bila Safee Sali sumbat gol...tapi apa yang aku tengok malam tadi memang banyak kelemahannya...walaupun aku memang tak tau dia punya rule...hahaha...mujur ada Along terangkan sikit2.  Game lak sekejap2 berhenti dek kerana lakonan Singapore...kalau patah riuk boleh usung keluar..ni tak bila usung keluar jer..terus leh bangun...Defend negara kita pun tak ntah macam apa2...tapi aku salute ngan penyokong2 kiter...penuh stadium.  Tahniah penyokong Malaysia...n Harimau Malaya...Buat Safee Sali n Apek...u r the hero last night...

Gambar Apek (Khairul Fahmi) ngan tunang dia... http://jejariruncing.blogspot.com/

Safee Sali...pic Google...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan