Isnin, 25 Julai 2011

2am to 4am

2 pagi aku terjaga dari tidur.  Tengah best2 tidur, tengok ada cahaya kelip2 kat tingkap.  Macam cahaya kereta polis...gerak hubby.  Hubby kata jangan bising.  Tak yah nak tegur2.  Mata tak leh nak lelap.  Asyik memikirkan betul ke cahaya kereta polis.  Siapa yang kena tangkap..takkan anak jiran sebelah. Bunyi suara macam kat sebelah.  Aku pun tak tau tertidur kul baper...4 pagi, aku terjaga lagi.  Anak dara aku gerak dia sakit kaki.  Suruh urut...aku pun urut sampai tertidur lagi...jap2 jaga...sebab anak dara aku batuk.  Teruk gak...biasalah kalau tak muntah, lagi lama dia batuk.  Aku gerak suruh muntah dalam bilik air dan bagi ubat batuk sikit.  Lena sampai pagi...aku yang mamai pun tertidur...esok paginya..baru tau yang lampu tur datangnya dari keter ambulans...bawak anak jiran sebelah sakit perut suspek batu karang...ingat kan keter polis...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan