Isnin, 18 April 2011

Majlis Perpisahan

8 April hari tur buat makan2 untuk officemate.... Ana ngan Nasser.  Menu hari tur order sahaja.  Nak masak masing2 cbuk...cuma ada kakak sorang tur wat pecal...tq Kak Noorma....pecal sedap sangat...aku tak kata..member yang kata..huhuhu..sebab aku tak makan pecal.. Aku ada hadiah istimewa untuk BBF aku....lupa nak shoot gambar..hehehe..Ana nanti pinjam semula bantal sat.. Tengah malam jahit mender alah atas bantal tur...special tur....walaupun tak secantik rupanya...tak semahal mana harganya...tapi hargailah orang yang memberinya...Mujur majlis tur tak ada ucapan...cam dolu2..kalau tak....tak dapat dibayangkan aku berteriak kat situ..maklum ler aku ni ratu air mata...sikit2 nangis...nak berucap depan orang ramai lagi ler..tak ada confident langsung...last2 masa bagi present kat member tur, nangis gak..sebab member dah peluk...isk..isk..isk..sedihhhhh...
Menu nyummm...nyummm...

Waaaa...tak sabarnya nak mamam...

Kak Norma ngan Kak Sham sama jer tangannya..

Inilah Nasser...aku suka panggil Nasiriah...

Cukup ker tangan tur...Ana aka Ana Alaini...

Amik kesempatan ker...mana hadiah aku...

2 ulasan:

  1. salah faham tur ana..bukan kak as mintak hadiah..kak as tanya mana hadiah kak as bagi tu..tak ada kat tangan pun?

    BalasPadam