Selasa, 5 April 2011

Dekat Di Mata...Dekat Di Hati


Bermula 1 April, aku kehilangan kawan yang bergelar sahabat...ANA...yang ditukarkan ke bahagian lain.  Selama 6 tahun bersama, makan bersama, bershopping bersama (Jumaat day) cuma tido jer tak bersama huhuhu.  Terasa gak tak ada orang kat sebelah sebab dah tak ada orang nak dengar aku bercerita...biasanya dia lah pendengar setia walaupun kadang2 aku dah ulang citer tu banyak kali, walaupun kadang2 aku bercerita macam aku cerita sorang2..huhuhu.  Kalau ANA baca blog Kak As (panggilan aku kat dia), ketahuilah bahawa cewwahhh...selama ni Kak As anggap ANA macam adik Kak As.  Adat manusia kadang2 terlepas cakap, begitu juga kalau adik beradik...gurau senda adakalanya bertukar menjadi pergaduhan..begitu juga dalam persahabatan kita..harap2 persahabatan ini kekal sampai bila-bila...InsyaAllah...
sahabat sejati figure

Tiada ulasan:

Catat Ulasan