Selasa, 5 April 2011

Hari Cuti ... Macam Tak Cuti

Post aku hari ini untuk n3 cuti hujung minggu aku.  Citernya macam ni..Hari Jumaat aku balik cam biasa, sampai kat umah wat kejer cam biasa, tiba-tiba jeng..jeng..jeng..handphone hubby aku berbunyi dan tertera nama Kak Zu (boss aku lah)..aku dah tahu dah apa hajatnya...suruh duty hari Sabtu...nak tak nak..Saya Yang Menurut Perintah...ikut jerlah..pagi tu aku ada Mesyuarat PIBG di sekolah agama anak aku.  Pukul 8.30 pagi aku ngan hubby aku dah tercegat kat sekolah...berkobar2 sebab baru kali pertama hadir PIBG sekolah agama.  Sebelum ni tak pernah hadir pun..huhuhu...Start mesyuarat lambat sebab ramai ibu bapa hadir lewat...so kena tunggu ler...Sampai part pemilihan AJK, nama hubby naik..ustaz kat sekolah calonkan...nak tak nak terima jerlah..tak ramai yang hadir....tu yang tersangkut tur...tahniah hubby...Habis mesyuarat pukul 1.00 tengahari...lepas mesyuarat terus pergi office...aku bawak anak dara aku jer..bajet cepat ler ckit baliknya..tapiiiii....ngkorang nak tau kul baper aku balik....pukul 2.00 pagi...kesian anak dara aku dok office aku sehari suntuk...habis di sepahkan barang2 kat office..hubby aku lak, kul 10 bawak Along ngan Angah main badminton..dia ingat kul 12 dia habis main..aku dah balik...last2 dia kena amik aku kat office kul 1.30 pagi...thanx hubby kerana memahami...Hari Ahad lak, ada kenduri kawin kawan hubby aku kat Cheras...habis kenduri pergi Sentul umah Mak Saudara hubby n petang baru balik umah..sebelum tu singgah amik barang untuk customer dulu...

Macam2 aksi anak aku...

My princess...


Layan sahaja...ikut kehendaknya...

Merajuk lah ni..sebab tak nak ikut cakap dia...

Baring lak...

Pen tetap di dada..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan