Isnin, 9 Ogos 2010

Ermmmm...Sedap...


Hari Jumaat ari tur aku balik kampung aku kat Pahang.  Bertolak lepas Magrib.  Sampai kul 10 mlm.  Kesian mak ngan ayah asyik tanya bila nak balik makan buah.  Tak ada orang nak makan.  Lagipun dah dekat nak puasa.  Hari Sabtu, ingat nak g kebun amik buah, ujan lak turun.  Tak jadi pegi...Pegi pagi Ahad.  Kat kebun macam2 buah ada, ada buah langsat, duku, rambutan dan cempedak.  Durian dah lama gugur..Naik kenyang asyik makan buah jer dok kat kampung...anak2 aku hepi jumpa ngan sepupu (anak akak aku).  Bulan pose nanti aku balik lagi...cuti Nuzul Quran ngan Hari Kebangsaan...harap2 buah ada lagi...


Poyos...

Anak2 aku & sepupu..

Adik aku..Man ngan rambutannya...



Ayah aku ... kesian penat amik buah..

Hero ngan aksinya...


Ni ler buah duku..ermmm sedap...
Mana nak dapat ...
tak tahan tur...
Angah n Adam..
Add caption
Kesian ayah...suka anak2 n cucu2 balik kg...
Posing jap ngan buah2an

Adik aku atas pokok rambutan...





3 ulasan:

  1. buah rambutan ngan duku langsat dh rase. tp durian ngan cempedak idak dpt rase.. bile le agaknye blh rase...

    BalasPadam
  2. Datang le kg nak rasa..cempedak baru masak ...

    BalasPadam
  3. kalo dtg lepas raye sempat tak?

    BalasPadam