Khamis, 29 Januari 2015

Finally ... Siap Jugak Barut Baby Customer Sabah

Alhamdulillah ... semalam dapat wasap dari Sabah bagitau barut baby yang dia tempah kat aku dah selamat sampai.  First customer barut baby yang aku jahit sendiri ... memberanikan diri.  10 helai aku buat ... tur pun makan minggu gak ... sebab Syahir kacau .. nak duduk atas mesin jahit jer ... aku jahit pun ikut pattern yang mak aku buat.  Jadinya .. tak susah mana pun ... harap2 customer tur berpuas hati dengan barut tur yer .. sebelum tur dia ada beli tungku moden magnet .... alhamdulillah ... rezeki anak2 ... 

Kalau ada sesapa nak tempah boleh jugak ... hihihi ...

Warna putih ... dua lapis


Terima kasih mak sebab beri mesin jahit Singer klasik ni ... ingat hari tur nak beli mesin jahit dari Lazada ... sebab tengok murah.  Bila fikir balik ... membazir lak rasanya sebab mesin yang ada kat umah pun elok lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan