Jumaat, 13 April 2012

Kentut Dalam Hati

Semalam berceloteh ngan anak dara aku sambil jelujur langsir dan sambil ajar buat kerja sekolah.  Tengah2 leka tur tetiba anak dara aku terkentut..huhuhu...sardin jer muka dia.  Aku pun tanya Ikah kat sekolah kentut kuat ker?  Malu tau kalau kentut macam tur... ngan selambanya dia jawab Ikah kentut dalam hati Ibu...hahaha..camna tur..tak pernah dengar aku orang kentut dalam hati.  Turlah penangan bila sebelum makan aku orang hubby tanya dah baca bismillah ker...diaorang akan jawab baca dalam hati .. ataupun bila sendawa cakap alhamdulillah tak?  Dah ... dalam hati ... semuanya dalam hati ...last2 kentut pun dalam hati ... Malam tadi tengah tengok tv dia siap cakap Ibu, Ikah dah kentut dalam hati dah...aku tahan gelak jer..sebab kalau gelak kuat2 nanti dia menangis.  Along ngan Angah siap cakap mana boleh kentut dalam hati...aku signal supaya mengiayakan jer apa yang adik dia kata.  Hahahaa..lepas ni semua orang belajar kentut dalam hati erk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan