Khamis, 30 Jun 2011

Citer Karak Ngan Bola

Citer Karak korang dah tengok tak?  Sekarang ada kat Astro First..tapi umah aku tak ada channel tur.  Download internet jerlah, tengok kat umah jerlah.  Dah download dah, ingat nak tengok semalam, tapi takut lak nak tengok sorang2.  Hubby lak pergi stadium tengok bola Malaysia vs China Taipei...nak jadi citer...anak dara aku siap pakai cantik2 nak ikut hubby g stadium...kesian...kata tak leh pergi terus nangis...Angah lak asyik tanya kul baper bola start...bila dah start bola asyik tanya abah dok mana...depan ke...belakang ker...atas ker...manalah ibu tau Angah...Tengah2 tengok bola..Angah bagitau dia nampak abah dia...nak tergelak pun ada..ada ke patut dia cakap...Angah nampak abah ibu...hitam jer...abah lah tur....Angah2..mentang2 lah abah punya kulit tak seterang mana...ikut suka hati jer, bagitau itu abah...Time Malaysia 1...Angah ok lagi...Anak dara aku dah tidur dah...awal tido dek makan ubat kot...Aku ngan Angah jer lah tengok bola...tak sampai baper minit, Angah pun lelap...cam biasa..bila gerak, dia kata tengok bola...padahal mata tutup...Along sorang jer tengok balik dari tuisyen..aku pun ikut macam Angah...tertido...Sedar2 bola dah habis...Malaysia menang 2 - 1...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan