Isnin, 20 Jun 2011

Anak Dara Buat Hal

N3 ni dah lama dah.  Cuma kat rumah ada problem, blog aku tak leh nak taip n3.  Tak tau naper...kat ofis jer boleh.  Tak tau problem apa...line ker laptop...line penuh jer...Ok lah n3 ni nak citer perihal anak dara aku..Ikah...baru2 ni balik dari sekolah, mata lebam sebelah...terhantuk ngan kepala kawan..kepala batu betul budak tur...dah macam apa mata anak aku...lebam dia sampai ke hari ni tak hilang lagi...dah tuam dah....pas tur, aku belek2 mata dia..bulu mata sebelah dah pendek...dia gunting bulu mata dia yang panjang tur...dah kontot jadinya..mujur tak gunting sampai habis...kalau tak mesti mata tak leh tutup...mula citernya, dia gunting gambar yang aku bagi...elok2 dia gunting...aku tak perasan masa bila dia gunting bulu mata dia...sebelum tur memang ada jumpa macam bulu jatuh kat pipi...aku ingat rambut...sebab hubby kata dia gunting rambut kot..tak ada lah suspek dia gunting bulu mata...jarang lak budak2 gunting bulu mata...kalau gunting bulu mata anak patung adalah dengar...ini gunting bulu mata sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan