Sabtu, 6 November 2010

Hari Sukaneka Tadika

Hari Jumaat baru2 ni tadika anak dara aku buat majlis sukaneka dan akhir tahun.  Buat BBQ kambing lagi...aritu lak sama ngan tarikh hari lahir hubby aku...so majlis hari lahir tak ada ler erk...tumpang majlis anak aku jerlah..guru2 kat tadika pun wat ucapan untuk hubby aku..anak dara aku masuk acara tiup belon tapi setengah jalan jer..jatuh lak masa lari..sepoi terus mood..hero aku 2 lak, masuk musical chair.  Along failed..Angah dapat no. 3...tahniah...acara ibu bapa ada gak..acara ibu memancing..aku dapat no. 1, hubby pun sama masuk acara tur gak..tapi hampehhhh...tak ada nombor dapat..tangan viberate...Acara berpasangan aku n hubby try gak..acara Semakin Jauh Semakin Sayang...rule dia kena baling belon yang berisi air sejauh mana boleh..tak leh pecah..aku dapat no. 2...hureiiii....banyak gak hadiah dapat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan