Khamis, 23 April 2015

Baby..Baby...Baby

Baby ... Baby ... Baby ... hari2 macam turlah Syahir panggil sambil pegang perut.  Dah overdue 7 hari ... tadi pagi pergi Hospital Ampang ... tambah 2 hari lagi .. cukupkan 9 hari ... kalau tak bersalin gak esok lusa ... Sabtu pergi terus menyerah diri ... argghhhhhh...tur yang tak nak tur.  Harap2 dan doakan dalam 1 hari 2 ni yer.  Tak pernah menyerah diri sendiri ... semua tunggu sakit baru pergi.  Air selusuh yang Incik Aidil buat pun dah habis sebotol ... bertawakal sahajalah.  Baby ada gerak ... masa kat hospital tadi ... nurse tur cakap kalau baby tak gerak cepat2 datang ... tur pun tak jumpa doktor tadi.  Nurse yang jumpa doktor dan bagitau doktor cakap apa ... 


2 ulasan:

  1. baby dah sedap dok dalam tu kak as... hihi

    moga semuanya dipermudahkan ye kak...

    BalasPadam
  2. Pujuk baby tu suruh kuar main ngan abg syahir.. hihi... InsyaAllah, semoga dipermudahkan...

    BalasPadam