Khamis, 4 Julai 2013

Teduhan Kasih Yang Baru Nak Berteduh

Dah berjuta2 menonton Teduhan Kasih..aku masih merangkak2 nak menonton...huhuhu..memang tak ikuti perkembangan langsung.  Tapinya bila kat ofis orang asyik bercerita jer..nak gak tau.  Lagipun citer tur start kul 7 sampai 8...cam tak sesuai jer.  Dan Incik Aidil pun tak berapa suka ngan Nabila aka Ayu dalam citer tur.  Bukan watak dalam citer tur..tapi memang tak suka ngan Nabila tur.  Bila ada lakonan Nabila jer..mesti dia tak bagi tengok..padahalnya aku rasa kalau Nabila tur berlakon...memang dia pandai menjiwai watak..lantak ler ngan perangai dia tur.  

Nabila Huda...kalau Incik Aidil tengok harus suruh delete..hahaha
Sekarang ni terpaksalah aku menonton dari episod 1 sampai akhir..sebab nak tau camner jalan citernya.  Memang terbaikkkk...mujur ler ada yang boleh tonton online..kalau tak maunya terpinga2. Lepas ni agaknya citer apa lagi...

2 ulasan:

  1. bez citer nya..tak rugi tonton ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kopiolimauice..baru nak nonton ni..ketinggalan zaman...

      Padam