Rabu, 11 Julai 2012

Takut Air...

Sapa yang takut air ni???Mesti ingat anak2 aku kan...bukannnn..aku sebenarnya takut air..bukan air terjun...air sungai or laut..tapi air paip kat umah aku..sejuk sesangat...balik ofis memang aku akan berselimut kat atas kerusi. Incik Aidil pun pelik..ngandung kali ni ngengada betul...sejuklah..tak leh masak lah...sampaikan bila anak2 aku balik dari sekolah, tanya..."Ibu demam ke ibu"... bukan demam tapi badan memang sejuk.  Kalau tak ada sesapa kat umah masa tur..confirm aku tak bukak kipas...tapi bila balik semua...amik ko..sejuk sampai ke tulang.  Sampaikan nak mandi pun mengeletar..kadang2 terbabas gak..mandi cam P. Ramlee jer..hahaha...nak wat camner...kat umah tak ada shower air panas tur..kalau tak laju jer boleh mandinya..nak masak air kemalasan sangat...aduhai..sampai bila macam ni.  


Tiada ulasan:

Catat Ulasan