Jumaat, 20 Mei 2011

Ketiak Sapa Hangit....


Wah, dah lama tak jengok blog.  Bizi ngan tugas2 harian.  Hari ni dah kurang sikit bizinya..walaupun bizi gak.  Mood boring datang lagi...ajak member jalan2 Masjid India..walaupun dalam hati takut gak ngan citer2 orang simbah asid tur.  Tapi, bila ada geng...masuk ajer.  Aku, Ina n Mia...member sorang lagi tak leh nak pergi...12.15...time rehat..terus chowwww....Masa pergi, drebar teksi siap tanya...nak ikut Jalan Ampang ker..padahal dah menghala ke Jalan Ampang...apa jenis soalan tanya...Aku nak cari tudung yang pernah aku beli  kat Muaz...(sapa pernah beli kat sini dia tau ler apa itu MUAZ)...tapi dah sold out!!!!Beli jer lah apa yang patut...Nak dijadikan citer...masa balik ...aku tahan ler satu teksi ni...suka bukan main sebab tak berbaris panjang masa nak naik teksi...bukak jer pintu ...nauzubillah...wangi bebenor parfumenya..nak termuntah aku..nak tak nak naik jerlah..kalau parfume wangi tak kisah lah jugak..tapi ...hangit bebenor bau ketiaknya..tak ada diodarant ke pemandu teksi tur..tak sedar ker penumpang kat belakang ni dah nak separuh pengsan...dah lah aircond hala ke belakang...aku lak dok kat belakang dia...waaaaaa....naik juling mata..member depan hala aircond sorang2 kat dia...selamat lah jugak...member sebelah lak..wat muka dek jer..dalam hati aku...dia ni tak berbau ker...selamba jer tarik nafas...mujur ler aku beli keropok lekor...dapat gak amik bau keropok lekor tur...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan