Jumaat, 27 Mei 2011

Derma DARAH....



Last aku blogging Jumaat lepas...maksudnya dah seminggu aku tak menitipkan sebarang cerita di dalam blog aku ni.  Bukan tiada cerita...tapi tak berkesempatan untuk bercerita...bz dengan macam2 tugas...Bila bukak jer blog, ada jer kerja menanti..nak bukak kat umah lagi lah...line lembab...kadang2 jer laju...Baru hari ni jer berkesempatan nak berblog....hari ni aku derma darah buat kali pertamanya dalam hidup aku.  Rasa cuak gak..tapi disebabkan aku rasa dah sampai masa aku membantu orang yang memerlukannya...rasa gementar tur memang ada..maklum ler nampak jarum besar nak masuk dalam urat aku...lepas tu lak...nurse tur kata urat aku kecik sebesar jarum tur...mungkin darah turun flow jer..lambat sikit...n lama lah aku dok situ.  Dan satu lagi takut bengkak...Rasa lain gak tadi...nurse tepuk2 tangan nak bagi urat aku tur kembang kot..tapi tak jugak nak kembang...try jerlah.  Alhamdulillah..ok jer..turun cam biasa jer darahnya.  1 pek gak aku derma darah.  Yeaahhhh...aku berjaya memberanikan diri menderma darah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan