Isnin, 7 Februari 2011

Suka-Suki Di Kampung Beng, Lenggong, Perak

Cuti Raya Cina tahun ni berderet2.  Sampai ofis pun lengang orang cuti.  Walaupun aku tak amik cuti sebelum Raya Cina, tapi memadailah 4 hari aku di kampung hubby.  Aku balik hari Khamis..mujur tak jem...masa balik ke KL bukan main lagi meriah jalan.  Jem gila...sian hubby....Selama aku di kampung, walaupun 4 hari rasa sekejap jer.  Mak Yong cam biasalah...bangun 4 pagi..tak henti2 wat kejer...aku biasalah...atas tilam lagi.  Sejuk gila..camner nak bangun..macam dalam air cond tidur...kalau mandi pagi lagilah sejuk...sampai ke tulang rasanya..tapi best...kalau sesapa yang berhajat nak pegi tur leh ler ... boleh naik bot, memancing, mandi sungai, bakar ikan tepi sungai...macam2 lagi lah aktiviti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan