Isnin, 28 Februari 2011

Hampir Sebulan ....

Dah hampir nak sebulan tak update blog...jengok2 gak, tapi tak kesempatan nak update...kepala tengah serabut macam2 hal...yang paling serabut pasal urusan beli rumah...dulu n3 aku ada citer pasal nak beli rumah ngan bangsa ca ya nun alif tur...last2 orang tur tak jadi jual katanya..mujur dapat balik duit deposit tur...memang aku tak ada hati nak beli dah rumah tur...tapi bila memikirkan perjanjian jika aku tarik diri, duit deposit tur hangus...jadi aku tunggu jer lah dia tarik diri..alhamdulillah...dah selesai satu bab.  Hubby aku start cari lagi rumah area Ampang.  Area lain tak nak...Nak cari rumah teres..nauzubillah ...mahal gila kat Ampang ni..nak cari rumah baru...pun sama gak...sekarang ni bukannya ada rumah untuk golong pendapatan rendah...semuanya untuk pendapatan tinggi....Hubby dah jumpa satu rumah apartment kat Kosas, so tengah tunggu nak deal ngan lawyer untuk S&P lah..harap2 kali ni tak jadi macam hari tu.  Sebab kali ni owner Melayu.  Melayu dengan Melayu lain sikit .... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan