Jumaat, 21 Mei 2010

Pergi Periksa....3 hari


18, 19 dan 20 Mei 2010 aku pergi periksa KPSL (N27) ...(kononnya)..ahaksss...kat MAEPS..tumpang kawan..dah 3 kali aku ambik paper yang sama..haram lulus..nak kata susah..susah lah juga..tapi boleh tengok buku..orang kata kalau nak lulus salin jer apa yang ada dalam buku tur..tapi kalau nak salin..boleh patah jari ... panjang kemain...kadang2 soalan berbelit2 dan jawapan pun berbelit2..tak tau nak amik mana satu..aku hentam jer..yang penting sumer soalan aku jawap..hahaha..jawapan tak tentu betul..tapi tak apalah...Sian member aku sakit mata masa amik paper yang ketiga..harap2 berkat sakit mata dia LULUS...

Aku ingat boleh duduk sekali ngan member aku, tapi haram boleh..rupa2nya kat MAEPS ni lain..kena duduk ikut seksyen..aku Seksyen A..member aku seksyen B..tak boleh ler nak meniru sikit2..anyway..aku harap2 sumer2 member aku yang amik periksa KPSL hari tur..LULUS dengan jayanya..aku tabik ler sapa yang lulus nanti..bagi aku..tahun depan aku akan berjumpa lagi dengan KPSL ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan