Selasa, 11 Mei 2010

Hepi Mother's Day

9 Mei 2010 - Hari ibu...Selamat Hari Ibu walaupun aku dah terlambat nak ucapkan...Sehari sebelum Hari Ibu, anak perempuan aku bagi aku kad ucapan Selamat Hari Ibu yang dibuat di sekolahnya...cantik...ada bentuk love dan ada gambarnya di tengah2. Mesti cikgu dia yang buatkan sebab ikah tak pandai lagi guna gam. Hari Sabtu, Angah pula bagi aku kad yang dibuatnya sendiri..kreatif anak2 zaman sekarang...Along tak sempat wat kad...apa2 pun ibu tahu anak2 ibu sayangkan ibu...I LUV U All..Terima kasih mak (mak aku) sebab melatih aku dari kecil untuk berdikari...walaupun kadang2 mak aku kuat membebel..tapi dengan bebelannya aku jadi seorang ibu..dan merasa apa yang pernah dia rasa..bukan senang untuk membesarkan anak2, untuk membentuk anak2 menjadi seorang yang berguna. TERIMA KASIH MAK...jasa mak tak dapat aku balas dengan wang ringgit..kad Ikah untuk Ibukad anggah untuk ibu..so sweet..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan