Khamis, 4 April 2013

Part 2..Cerita Di Hospital

N3 ni sambung yang lepas pasal anak dara aku kena bawak pergi hospital.  Aku kat rumah memang menggelabah habis...tak tau nak wat camana...nak pergi hospital tak ada siapa nak bawak...last2 jiran rumah lama nak bawak pergi hospital...alhamdulillah...walaupun belum habis pantang...aku bawak sekali baby pergi hospital...sampai hospital, memang mengalir air mata aku tengok kaki Ikah yang dah berbalut dan berdarah...dia pun menangis...hubby pun nangis...malam tur gak Ikah masuk bilik bedah...aku tak tunggu lama kat hospital...hubby yang tunggu seminggu kat situ.  Sampai hari ni Ikah tak boleh jalan lagi..mungkin fobia lagi...doakan supaya Ikah boleh berjalan seperti biasa...nanti aku upload gambar Ikah...



Masa di kecemasan..hancur luluh hati ini...
 


Boring..makan roti coklat
untuk hilangkan boring...mari mewarna

Dalam wad ..muka boring

 

 
sampai tertido dalam dakapan abah semasa melawat Kak Lang di Hospital Ampang



 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan