Isnin, 3 September 2012

Edisi Pergi Beraya

Sekejap jer cuti 3 hari...Hari Jumaat 31 Ogos..Sambut hari Merdeka yang ke-55... kena attend perhimpunan janji ditepati..yerlah dah berjanji kenalah pegi gak.  Mujur lah tak lama mana...Hari Sabtu, adik datang umah masak mihun sup simple jer...tetiba lak masa turlah paip rosak ngan gas habis.  Terpaksalah tunggu Incik Aidil baiki paip ngan orang hantar gas.  Nasib baik adik yang datang..kalau buatnya masa tur buat open house..tak ker naya..hahaha...Petang tur gak pergi Sentul umah makcik..makcik jemput makan lontong walaupun sebenarnya aku memang tak makan lontong...ntah naper..memang tak boleh nak makan nasi impit ngan masak lodeh.  Tak boleh nak masuk tekak..anak2 aku hentam jer...katanya sedapppp....Opppssss...lupalak...masa on the way pergi Sentul tur..dapat call dari member ofis..ANA...ajak datang umah...ntah camner lak aku tak perasan sms dia dalam handphone aku.  Mungkin masa tur anak2 aku pegang handphone aku..jadinya tak perasan lah...Taknak menghampakan jemputan ... pergi umah member dalam pukul 10 lebih...Along ngan Angah tak nak pergi..penat kot.  Hari Ahad lak keluar lagi pergi Putrajaya..umah adik ngan member sekolah...on the way balik singgah umah member Incik Aidil...sampai umah dah Maghrib...

Angah ..cuba senyum sikit...

Tak sabar nak pergi beraya ke Putrajaya..dah siap awal2...


Posing dulu sebelum dicomotkan...

Kalau posing nombor 1...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan