Khamis, 8 Julai 2010

Balik Kampung...KEDAH...

Hari Jumaat hari tur, aku balik awal dari ofis coz hubby ajak balik Kedah..kg MIL.  MIL masuk spital.  Suspek jantung...Aku bertolak kul 7... tak balik Kedah terus..amik makyong kat Perak lak..Sok pagi baru balik Kedah..Kira nya Perak ke Kedah, Kedah ke Perak. Sampai kat kg. Perak kul 10.30 lebih kurang.  Penat gak sebab siang kerja.  Sok pagi baru balik Kedah.  Ikut Gerik, jalan cam ular kena palu.  Anak aku yang pompuan tur biasalah muntah dalam keter.  Tak sempat nak tadah.  Mabuk bila jalan jauh.  Ikut aku ler tur..hahaha.  Dalam perjalanan adik ipar bagitau mak dah kuar spital.  Alhamdulillah...mak dah sihat.  Kami terus ke rumah mak kat Kg. Karangan.  Anak aku kata Bahasa Melayu Karangan ni...huhuhu.  Masa kat sana esoknya g Hutan Lipur Sedim, mandi sungai.  Anak2 aku bising nak mandi sungai.  Mak ikut gak...nampak sihat tengok anak2 sumer balik.  Biasalah ... anak2 ni kadang2 pemberi semangat.  Tak rasa sakit bila tengok anak2.  Aku tengok hubby aku pun bukan main lagi hepinya jumpa mak, ayah ngan adik2 dia.  Maklum ler dah lama tak balik...makan tahun gak. 

Ahli keluarga

Posing depan kedai diaorang

Ni le rupanya budak2 mandi...

Angah merajuk tak dapat pelampung..puas memujuknya..

Ni le budak yang berebut pelampung ngan Angah...

Hubby ngan adik2nya..cam dia jer adik..

Posing...

Time makan

Tu ler hubby aku bila jumpa air


Tiada ulasan:

Catat Ulasan