Selasa, 8 Jun 2010

Citer Semalam

Hari ni nak citer tentang hari semalam.  Hari semalam balik dari ofis hubby aku suruh aku format balik memory card hp dia sebab kawan dia ntah wat camner jadi lain.  So sebelum aku format tur aku dah backup sumer data yang ada dalam memory card dia tur kat pc.  Bila dah siap format aku masuk balik segala macam yang aku backup tur dalam memory card dia balik...bila check balik sumer ada dan jadi sedia kala balik. Tetapi...ada satu jer yang kurang..video dalam memory card dia sumer hilang.  Kosong dalam fail tur.  Aku pun tak tau camner jadi cam tur.  Hubby cam marah ckit kat aku..sian gak tengok muka dia coz video tur tak pindah lagi masuk pc.  Ada video masa aku gi genting ngan video masa hubby aku g demonstrasi GAZA kat Tabung Haji.  Video tur ler yang paling dia sayang.  Nak wat camner..aku pun tak tahu camner leh tak ada.  Padahal sumer aku dah backup kat pc.  Aku kata le nanti wat ler balik demonstrasi tur...dia kata mana nak sama..mana ada demonstrasi lagi...aku pujuk ler ckit2.  Sebab aku pun dah betulkan balik memory card dia jadi sediakala.  I'm sorry darling...

1 ulasan: