Rabu, 2 Oktober 2013

Lebam Sana Lebam Sini

Hari tur pipi kiri Intan Payung Syahir lebam sebab jatuh kat umah pengasuh masa tengah berdiri dekat kerusi dan tak sempat nak sambut...baru2 ni pipi kanan lak lebab ... kejadian yang sama ... tapi berlaku kat umah aku lak ... Syahir ... Syahir ... semakin lasak sekarang.  Tak nak lama2 dok dalam walker ... bila letak bawah .. cepat2 nak berdiri dekat kerusi ... dan menjatuhkan badannya ke bawah ... kadang2 sempat sambut ... kadang2 terbabas ... kena letak tilam dan bantal kelilingnya.  Baru2 ni dah kirim ngan kawan baik hati beli kat Nilai karpet Upin Ipin .... jadinya tahanlah sakitnya bila jatuh.  Beli 2 ... 1 letak kat umah pengasuh ... 1 letak kat ruang tamu aku.  Amik ko ... Incik Aidil kata dah macam nursery umah ni dia tengok ... nursery pun nursery lah .. janji Intan Payung Syahir jatuh tak sakit kepala ngan badannya... huhuhu .... Makan bubur nasi pun 3 kali sehari ... selagi tak kenyang .. memang mulutnya bising.  


4 ulasan:

  1. bulat nye intan payung ni ;p mcm nk cubit2 pipi dia...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kpiolimauice ... memang sekarang ni tengah lasak..asyik jatuh jer...

      Padam
  2. salam perkenalan. bambamnye baby akak. done follow. klu sudi follow back. tq :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq...Puteri Fiza..salam kenal...

      Padam