Khamis, 2 Mei 2013

Air Susu Pedas

"Ibu..jangan makan pedas, nanti air susu ibu pedas"... itulah yang anak dara aku pesan...kalau makan apa2 semuanya kata susu ibu akan jadi macam yang aku makan.  Pernah dia nak rasa susu aku..aku bagi jer..tapi idok ler hisap..rasa sikit jer..dia kata.."tawarlah ibu..patutlah tawar..sebab ibu minum air masak banyak2"....huhuhu...layan jerlah..lagipun dia jadi peneman aku masa aku berpantang..terima kasih anak ibu..jaga adik Syahir masa ibu solat, mandi, makan...dodoikan adik Syahir sampai tidur...dukung adik Syahir bila nangis...pernah sekali tur masa aku solat..dia gendong adik Syahir kat depan2 aku solat...sebab tak nak bagi nangis...tak kusyuk aku solat...kadang2 kena marah gak sebab suka kacau adik tengah menyusu dan tidur..

Alhamdulillah..sekarang kaki anak dara aku dah beransur elok...belum lagi 100%...masih berbalut pergi sekolah..tak boleh pakai kasut, pakai selipar jer...baru 90%...tinggal sikit jer lagi luka tur...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan