Selasa, 30 April 2013

Kerja..Oh..Kerja

Hari ke-2 bekerja...semalam first time Syahir naik motor...memula diam jer..kena angin...dalam hati aku doa jugak mintak2 tak nangis bila kat umah pengasuh...masa kat ofis asyik dok ingat kat dia jer...maklumlah sebelum ni tak pernah berenggang ngan b aku...takut jadi macam Angah...tengahari jer aku kena balik..sebab pengasuh telefon aku...bagitau Angah menangis tak berenti2...pujuk2 pun tak mahu berenti...risau gak...rupa2nya nak jadi citer..pengasuh tur mengandung..agaknya tak serasi bersama..hahahaha...kebetulan kot...tapinya sampai tengahari semalam pengasuh tak ada call..okaylah kot.  Tapi aku tak sedap hati gak...cuba lah call...tanya Syahir menangis tak...pengasuh kata ada nangis sebab nak kan susu badan...paksa gak minum botol..dapatlah 9oz...botol mimijumi pun tak guna..amik ko...nak wat camner...pengasuh kata dia bagi puting doctor baby..mau lah sikit minumnya...harap2 hari ni bertambah lagi minumnya..aminnnn....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan