Isnin, 25 Jun 2012

Mood Baru Datang

Dah petang cenggini baru nak jengok blog...baru ada mood.  Lagipun hari Isnin..memang mood nak datang tur lambat sikit....dari sekolah sampailah dah bekerja..cengginilah aku...Hari Jumaat aku EL...lagilah rasa nak cuti terus hari ni...aku EL sebab badan tak larat sangat..nak rehat kat rumah...yerlah sangat rehat tur erk...Tapi alhamdulillah...badan okay sikit dari minggu2 yang lepas tur.  Dah boleh makan tengahari ... tur pun paksa supaya badan ada tenaga.  Kat rumah langsunglah aku tak masak...beli lauk pun tak...sebab nak berdiri pun tak larat...kesian anak2 ibu..dah lama tak makan masakan ibu.  Paling koman pun aku goreng telur jer...Moga2 dah stabil nanti...boleh kembali memasak untuk anak2.  Buat masa sekarang makan yang kedai masak jerlah yerk....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan