Isnin, 13 Jun 2011

Suka Bertukar Duka

N3 aku kali ni sadis sikit.  Alkisahnya bermula dari rumah lagi.  Anak dara aku pergi rumah jiran sebelah...selepas minta izin aku.  Jiran sebelah ajak masuk rumah dia.  Dalam lama kat situ, aku panggil balik.  Masuk dalam rumah terus bagitau nak tido kat rumah acik sebelah.  Siap packing baju lagi dalam beg dia.  Ada tuala, seluar jean, laptop mainan dia....Aku acah jer lah, tanya tak nak jadi anak ibu lagi ker.  Siap angguk lagi.  Dah tak sayang ibu ngan abah lagi ker, angguk lagi.  Amboi...bukan main lagi.  Ke hulu ke hilir ngan beg tur...tak habis2 bagitau ... jangan lupa ibu, malam ni Ikah nak tido umah sebelah....anak dara aku pantang dilayan...terus nak tukar rumah...last2 terpaksa juga lah aku bohong...acik sebelah tak ada kat umah..jap lagi ibu hantar Ikah...terus dia letak beg dia...tapi siap syarat..jangan lupa yer ibu...Dah petang sikit, soalan lain lak timbul ... ibu, kita tak pergi mana2 ke hari ni...orang sebelah pergi jalan....Aku serahkan perkara tur kat hubby, tak larat nak jawab dah...hubby kata jap lagi kita pergi KLCC.  Hoorayy....Pukul 6 lebih sampai Taman KLCC.  Ntah camner, hubby ajak tengok wayang KL Gangster...I follow...Wayang start pukul 9.00...jalan2 dulu dalam KLCC..makan2...hubby kata nak alihkan kereta dari tempat parking berbayar..takut lama lak bila tengok wayang nanti.  Hubby nak letak kat parking yang tak berbayar.  Ok lah tur...nak jimat punya pasal...Tepat jam 9, masuklah kami sekeluarga ke panggung wayang...walau citer ni bukannya citer untuk kanak2....habis wayang pukul 10.45...tak lah lama sangat...citer dia tak boring sangat...dan tak ada adegan2 yang romantik yang kanak2 tak leh tengok...cuma ganas sikit filemnya...asyik2 gaduh...tur jerlah...keluar KLCC..hubby suruh tunggu sekejap, dia nak amik keter...JENG-JENG-JENG....keter tak ada kat parking.  Rupa2nya hubby parking kat depan masjid KLCC...dia tengok ramai orang parking kat situ...hubby aku dah menggelabah...ingat keter hilang..tanya security...security kata dah kena angkut..kat situ tak boleh parking lama2.  Setakat solat jer...memang hubby aku solat kat situ, tapi tak tau lak tak leh parking lama2.  Lega hati..ingat keter hilang....TAPINYA....aku yang dok tunggu ngan anak2 risau naper hubby lama sangat nak sampai...aku call baru tau citer..hubby dalam trak tunda, nak pergi discuss pasal keter..itulah...nak jimat parking berbayar...melayang RM100.10...mujur dapat kurang...kalau tak RM200.00...sian hubby...habis semua duit dalam dompet dikeluarkan...
 Hiiiiiiiiiiii........
Along...posing....


Aku lak....nak jugak...

Hubby...sandar....

Abah n Anak ke Abang & Adik...huhuhuhu..

Along yang susah nak bergambar...

Me...hubby....


Que .... nak beli tiket...

KL Gangster....

Sakit belakang ker...

Merajuk....

Makan2...Angah...

Along....

Ada gaya ....



Tunggu hubby amik keter...kesian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan