Isnin, 19 Julai 2010

Menu Hujung Minggu

Arini n3 pasal menu hari semalam ... tak tau nak citer apa lagi dah ... nak post n3 semalam, kat umah tak ada tenet...so kena tunggu g ofis baru leh masuk post baru...siannnn aku... Hari minggu semalam aku rajin ckit...nak wat ayam percik.. Kegemaran hubby aku ngan anak2 aku..termasuk aku sekali.  Aku belajar dari mak aku, walaupun tak sama cam mak aku wat..janji rupa sama udah ler..Sampai berasap dalam umah aku bakar ayam atas dapur gas...nak bakar kat luar tak ada barang lak..lagipun hari ujan...nak makan ayam percik kena lah tanggung akibatnya..hahaha.. 3 menu aku wat hari tur..ayam percik, kangkung belacan ngan sambal belacan .. kena ada tur, menu wajib hubby aku.  Walaupun tak ada ulam, sambal belacan kena ada..Dah kena belah perut tak serik2 lagi makan pedas...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan